نوروزنامه ۱۴۰۳

سلام به اعضای عزیز کامیونیتی Notion فارسی!
سال نو و بهار دل‌انگیز
را به شما تبریک می‌گوییم. امیدواریم سال جدید برای شما و عزیزانتان پر از سلامتی، شادکامی و موفقیت باشد.
ما پس از گذشت چهار ماه از آغاز فعالیت، همچنان در تلاشیم هرچه بهتر تا با ایجاد فضای بهتر برای پرسش‌وپاسخ، اطلاع رسانی اخبار رسمی Notion و انتشار منابع مفید به شما در ارتقای مهارت‌هایتان در زمینه‌ی Notion کمک کنیم.
با افتخار اعلام می‌کنیم که در راستای ادامه اهداف و برنامه‌هایمان، وبسایت کامیونیتی Notion فارسی همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ رونمایی می‌گردد، که مرجعی باشد برای انتشار اخبار رسمی، رویدادهای محلی، آموزش‌ و ترفند‌ها، مقالات، قالب‌ها، ابزار کاربردی و منابع مفید دیگر برای تمامی فارسی زبانان دنیا، که با همکاری تک تک شما عزیزان به مرور تکمیل و بروزرسانی خواهد شد.

دو هدیه‌ی نوروزی برای شما تدارک دیده‌ایم، امیدواریم از این هدایا لذت ببرید

تقویم شمسی Notion فارسی
این تقویم برای اولین بار بر اساس نیاز کاربران فارسی زبان توسط مصطفی پالیزدار طراحی شده است. با استفاده از این تقویم می‌توانید به راحتی تاریخ شمسی را در Notion مشاهده کنید، مناسبت‌های مختلف ایرانی را در تقویم خود داشته باشید و از رویدادهای مهم غافل نشوید.
ضمنا مصطفی ویدیو آموزش استفاده از تقویم را در کانال یوتیوب خود آماده و منتشر کرده است که از این لینک ‌میتوانید ببنید.

قالب ویژه سال جدید با نام «زندگی عزیز من»
این قالب توسط تیم گوآپ طراحی شده و به مناسبت سال جدید تقدیم اعضای محترم کامیونیتی می‌شود. با استفاده از این قالب می‌توانید برنامه‌ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه خود را انجام دهید، اهداف و آرزوهای خود را در سال جدید بنویسید و خاطرات و تجربیات خود را در طول سال ثبت کنید.

امیدواریم در سال جدید با همکاری هم بتوانیم به توسعه بیشتر برنامه‌های کامیونیتی کمک کنیم
ارادتمند شما،
تیم کامیونیتی نوشن فارسی🤍

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای جامعه نوشن فارسی محفوظ است.